torsdag 28 augusti 2008

In the search for labels and love


De senaste dagarna har varit ett evigt planerande och framåtblickande. Nu är det slut. Om några timmar åker jag till fashionistornas Mallorca, New York. För det känns som att det är där de samlas. Det fyndas på 21, äts sallader på uteserveringar i solsken och det klubbas i minikjol och sandaler med platå och skyhöga klackar. Sen oroar man sig för övervikt på bagaget.

Jag såg Sex and the city-filmen i förrgår. Svårt att tänka mig bättre peppning inför resan.
Jag undrar om det är som Carrie säger. Att New York kommer man till som twentysomething in the search for labels and love. Eller om det var tvärtom, love and labels. Jag och mina väninnor har våra prioriteringar klara:
1. Shoppa
2. Äta skräpmat
3. Festa
/Viktoria

Inga kommentarer: