torsdag 28 augusti 2008

Jag och min drake


Medan min bloggkollega Viktoria är på väg till New York sitter jag bara här och avundas. Som tur är behöver man inte ALLTID åka dit för att få uppleva staden. Igår upplevde jag den lite, när jag kollade på RAW med Eddie Murphy från 1987. Eddie berättar ibörjan av denna live-standupinspelning att könssjukdomarna ökar just nu(tänk -87) och att dom blivit värre. Han skojar lite och säger att dom könssjukdomar som tidigare om åren brännt lite när man kissar, nu fullkomligt sprutar eld. Han gestikulerar en penis sprutandes eld på scenen. Min fantasi flödar iväg och jag tänker hur fint det hade varit med en eldspruta. Givetvis skojade bara Eddie. Någon eld framkallas inte av könssjukdomar, mest sveda och flytningar brukar det vara. Utslag och nåt sår. Ibland värre. Ibland mycket värre. /Johan

Inga kommentarer: