måndag 11 augusti 2008

Magstarkt!

Hittade precis ett organdonationskort i ett par gamla byxor som jag inte använt på länge. Har ingen aning hur det hamnade där, kanske tog jag det någon gång och tänkte att jag skulle gå in på www.livsviktigt.se och registrera mig som en donator av en lever. Hur som helst. Anledningen till att jag skriver detta är för att jag för några månader sedan satt och slösurfade på olika sexuella fetischer och hittade då att man kunde donera sin döda kropp till något helt annat, nämligen till människor som gillar att ha sex med döda. Nekrofiler. Grejen med detta ska tydligen vara det stela, tysta och kalla. Tror att det räknas som ett brott här i Sverige, typ brott mot griftefriden eller nåt, men sajten man registrerade sig på var från Storbritannien och där händer ju vad som helst har man ju hört. Kan ha varit ett skämt också, men jag är blåögd. Riktigt hur länge bakterier och virus kan leva i en död kropp vet jag inte, så använd kondom, man kan sällan se på någon att den har en könssjukdom. /Johan

Inga kommentarer: