fredag 19 september 2008

Vad gör Blondinbella nu?

Ibland när jag inte vet vad jag ska göra på nätet brukar jag fråga mig själv: vad gör blondinbella nu?
Detta eftersom Blondinbella är den jag känner till som uppdaterar sin blogg oftast. Visst, inläggen har inte allid hög kvalitet. Latte på espresso house, möten med assistenten, salladslunch, mys mys med pojkvännen, träning. Men det kan ändå vara givande att följa en annan människas leva, i stort och smått.
Blondinbella är min sinnesbild av en ung moderat-flicka. Hon har en fullspäckat kalender, använder olika färgpennor när hon pluggar, ser ut att leva ett perfekt samboliv (trots de sjutton åren fyllda) och verkar vara en väldigt redig tös.

Ibland gör Blondinbella väldigt smarta inlägg som får många kommentarer och skapar debatt. Det sexuella ofredandet i Italien i somras var en sådan grej. Nu försöker hon få tjejer att ta inse att man inte behöver leva perfekta liv och att man faktiskt måste äta.
Jag förstår inte hur hon orkar. Blondinbella är en megastjärna. Hon kan inte åka tunnelbana längre. Hon har en fullspäckat kalender. Hon har en stresskonsult.
/Viktoria

Inga kommentarer: