fredag 26 september 2008

Sleepless


Jaha, så har man lite problem med att sova. Hm, det är inte ofta jag har detta problem konstaterar jag. Undrar vad det kan bero på. Jag ligger i någonslags dvala och funderar och kommer då fram till massvis med olika saker. Tidigare ikväll gjorde jag ett trendbrott och bytte ut den obligatoriska ölen efter pingisen mot Ramlösa. Det kan vara detta, men det kan också vara det eviga cyklandet. Jag cyklar som en tok över stan och har inte gått igenom en SL-spärr på snart 3 veckor. Cyklingen har gett mig ont i ryggen, hela dagen idag har jag försökt att böja mig framåt för att motverka smärtan, liksom försökt att stretcha bort den och i denna stund känns den ej av. Det går exakt lika snabbt att cykla överallt som att åka tunnelbana. Det är skojigt att tänka så, enda nackdelen är egentligen detta svettandet som uppstår när man cyklar. Sömnlösheten kan också bero på att en kompis ringde och undrade vad han skulle göra åt sitt magont. /Johan

Inga kommentarer: