onsdag 25 juni 2008

U and Ur Hand

Idag hände några grymma saker. En av mina bästa vänner ringde och jag var på gymmet. På gymmet (medans jag satt på cykeln och tittade på en dokumentär om Begonior) kom det fram en instruktörskille och sa hej. Han var äckligt hurtig och inställsam och ville hjälpa till. Han undrade vad jag skulle träna idag? (det vanliga). Kanske var det så att jag behövde slipa på tekniken? (så fan heller). Efter att jag förklarat att jag tänkte sluta träna hos dem och därför inte behövde något nytt träningsprogram tackade han äntligen för sig och gick.
Programmet om Begoniorna hade vid det här laget slutat. Killen verkade bara fråga tjejer om hjälp. Jag tycker verkar vara killar som är dåliga på att träna korrekt. Värmer inte upp, stretchar inte och bara hafsar igenom allt.

På gymmet spelade de U and Ur Hand med Pink. Min vän som ringde tidigare och jag brukade lyssna på den högt när vi åkte bil fort. Vi vevade ner rutorna, slängde med håret och mådde allmänt gött. Här är refrängen:
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight


/Viktoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag minns en personlig tränare på ett gym som bara hade tjejer som klienter. Han var alltid framme och skulle massera musklerna medan de vilade. Han gick under namnet massören istället för PT som han skulle vara...

Anonym sa...

Jo, det gäller ju att va professionell. Jag har haft en grym PT. Det bästa var när han stretchade baksidan av mina ben.