tisdag 10 juni 2008

Petter Hansson

Petter Hansson har precis på något ofattbart sätt, i blindo, fått in 2-0. Euforin i den svenska själen är obeskrivlig ikväll. Apropå blind, så stod jag häromdagen i ett mörkt hörn på klubben SLICK och konverserade med en kamrat. Plötsligt gled det då fram en kondomgubbe och gav mig en kondom samt glidmedel förpackat i ett litet etui. Jag blev glad och tackade. Det är kondomens år i år tänkte jag.

Toaletterna på SLICK var ”für alles”. Jag hängde mest vid urinoaren och härligt som det här decenniet är, så har det uppfunnits en slags behållare, lite likt en tratt, för att alla människor ska kunna kontrollera sin urinstråle. Placera den strax under könsorganet och släpp urinet, håll i pipen på tratten och rikta. Det blir dock svårt med jeans på sig. Det ultimata plagget torde vara en vid pastellklänning i bomull, en sån där som Lena Endre säkert alltid sprang omkring i sommaren 1988. Alla människor borde ha en sådan. Passa på medan dom fortfarande finns på Statsmissionen, efter detta inlägg så kommer dom snart att vara slut. Sverige-Grekland, 2-0.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var jag kamraten?
Snygg bild btw.